تبلیغات تجاری مقایسه ای

مصطفی بختیاروند؛ اکرم آقامحمدی

دوره 22، شماره 8 ، دی 1394، ، صفحه 97-123

https://doi.org/10.22067/le.v22i8.51460

چکیده
  تبلیغات تجاری، ابزاری قدرتمند و بانفوذ هستند که زندگی اجتماعی و اقتصادی امروزه را تحت تأثیر خود قرار داده‌اند. یکی از مسائل مهمی که امروزه شرکت ها و بنگاه‌های تبلیغات تجاری با آن روبرو هستند و ارتباط تنگاتنگی با حقوق مالکیت فکری دارد، مسأله تبلیغات مقایسه‌ای ‌است که مشتمل است بر استفاده یک شرکت از برند، علامت تجاری، نام تجاری، ...  بیشتر